Plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia fachowe telefoniczne wsparcie techniczne oraz dodatkowe opcje serwisu sprzętowego Apple.
Ponieważ Apple jest producentem sprzętu, systemu operacyjnego i wielu aplikacji, produkty Apple są prawdziwie zintegrowanymi systemami.
Tylko plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.
Świadczenia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do wszelkich praw wynikających z przepisów prawa o sprzedaży konsumenckiej.
Każdy iPad objęty jest bezpłatnym telefonicznym wsparciem technicznym przez okres 90 dni od daty zakupu oraz roczną ograniczoną gwarancją.
Wykupując plan ubezpieczeniowy AppleCare Protection Plan, możesz wydłużyć okres ochrony serwisowej do dwóch lat od daty zakupu iPada.
- Fachowe wsparcie pod jednym adresem,
- Dodatkowe opcje serwisu sprzętowego Apple,
- Wsparcie dotyczące oprogramowania.
Co jest objęte ochroną
Plan ubezpieczeniowy AppleCare Protection Plan zapewnia gwarancję naprawy lub wymiany, która obejmuje zarówno koszty robocizny, jak i części, realizowaną przez autoryzowanych techników Apple.
Ochrona serwisowa obejmuje następujące elementy:
- iPad
- Bateria
- Urządzenie Time Capsule lub AirPort
- Dołączony przewód USB i zasilacz
W celu zrealizowania zamówienia wymagane jest podanie następujących danych:
1. Numer seryjny urządzenia 2. Numer telefonu
3. Adres email
4. Adres
5. Imię i Nazwisko użytkownika / nazwa firmy
Prosimy o przesyłanie danych podczas składania zamówienia w 2 kroku "Dane i wysyłka" w polu "Dodatkowe uwagi"