
Plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia fachowe telefoniczne wsparcie techniczne oraz dodatkowe opcje serwisu sprzętowego Apple.
Ponieważ Apple jest producentem sprzętu, systemu operacyjnego i wielu aplikacji, produkty Apple są prawdziwie zintegrowanymi systemami.
Tylko plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.
Świadczenia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do wszelkich praw wynikających z przepisów prawa o sprzedaży konsumenckiej.
Plan oferuje przedłużenie bezpłatnego okresu gwarancji do trzech lat od daty zakupu laptopa, co daje klientom spokój i bezpieczeństwo w przypadku awarii sprzętu.
- Fachowe wsparcie pod jednym adresem,
- Dodatkowe opcje serwisu sprzętowego Apple,
- Wsparcie dotyczące oprogramowania.
AppleCare Protection Plan to kompleksowe rozwiązanie zapewniające wsparcie techniczne i serwisowe dla komputerów Mac. Klienci mogą korzystać z profesjonalnego wsparcia technicznego telefonicznie oraz z serwisu gwarancyjnego na całym świecie.
W ramach planu AppleCare Protection Plan, klienci otrzymują dostęp do wygodnych form obsługi serwisowej, materiałów pomocniczych w sieci WWW oraz zaawansowanych narzędzi diagnostycznych, co pozwala szybko rozwiązywać problemy związane z urządzeniem.
Plan AppleCare Protection obejmuje gwarancję ważną na całym świecie, co oznacza, że klienci mogą skorzystać z nieodpłatnych części zamiennych i robocizny bez względu na to, gdzie znajdują się na świecie.
Wszystkie naprawy będą wykonywane przy użyciu oryginalnych części Apple, przez serwisy autoryzowane przez Apple.
W celu zrealizowania zamówienia wymagane jest podanie następujących danych:
1. Numer seryjny urządzenia Macbook Air 15 cali M32. Numer telefonu
3. Adres email
4. Adres
5. Imię i Nazwisko użytkownika / nazwa firmy
Prosimy o przesyłanie danych podczas składania zamówienia w 2 kroku "Dane i wysyłka" w polu "Dodatkowe uwagi"