Data dodania: 27.08.12
Przez nawet dwa lata od zakupu iPada plan AppleCare Protection Plan zapewnia bezpośredni dostęp pod jednym adresem do ekspertów nagradzanego telefonicznego wsparcia technicznego Apple, którzy odpowiedzą na pytania dotyczące iPada. Plan wydłuża też gwarancję (obejmującą części i robociznę) na iPada, jego baterię i dołączone akcesoria.
Każdy Mac objęty jest bezpłatnym telefonicznym wsparciem technicznym przez okres 90 dni od daty zakupu oraz roczną ograniczoną gwarancją.* Wykupując plan ubezpieczeniowy AppleCare Protection Plan, możesz wydłużyć okres ochrony serwisowej do dwóch lat od daty zakupu iPada. Masz wówczas do dyspozycji doskonałe telefoniczne wsparcie techniczne świadczone przez ekspertów Apple. Dzwoń tak często, jak zechcesz, a odpowiemy na Twoje pytania. A jeśli niezbędna będzie naprawa, oferujemy dogodne opcje serwisowe.
* Uprawnienia z tytułu rocznej ograniczonej gwarancji Apple oraz planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tutaj.
Ponieważ firma Apple zaprojektowała iPada, system iOS i wiele aplikacji, iPad jest prawdziwie zintegrowanym systemem. Tylko plan ubezpieczeniowy AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.
Plan ubezpieczeniowy AppleCare Protection Plan zapewnia gwarancję naprawy lub wymiany, która obejmuje zarówno koszty robocizny, jak i części, realizowaną przez autoryzowanych techników Apple. Ochrona serwisowa obejmuje następujące elementy:
W domowym zaciszu, w biurze lub w podróży ? zawsze możesz zwrócić się bezpośrednio do ekspertów Apple z pytaniami na różne tematy związane z iPadem, takie jak: